Etapele procesului înfiinţării societăţii:
- Alegerea formei juridice a societaţii
- Rezervarea numelui societăţii
- Redactarea Actului Constitutiv al societăţii
- Stabilirea sediului social al societăţii
- Depunerea capitalului social
- Depunere/Înregistrare la Registrul Comerţului
- Ridicare acte
- Achizitionare registre cu regim obligatoriu
Înfiinţări societăţi
/
SRL
Societatea cu raspundere limitată este forma de organizare juridică cea mai întâlnită din România.
Înfiinţarea unui SRL presupune:
- stabilirea spaţiu cu destinaţie de sediu social
- generare a 3-4 variante de nume şi rezervarea denumirii la Registrul Comertului din judeţul în care se află sediul social ales;
- întocmirea dosarului cu actele necesare
- încheierea unui act juridic între proprietarul spaţiului cu destinaţie de sediu social şi societate, reprezentata de administrator;
- redactarea şi semnarea actului constitutiv al societăţii;
- depunerea capitalului social;
- completarea formularelor specifice;
Consultanţă în orice aspect legat de infiinţarea firmei:
- informare cu exactitate a etapelor şi documentelor necesare înfiinţării firmei,
- coduri CAEN specifice, în functie de obiectul de activitate şi planul de business
- relatare explicita cu privire la taxele pe care le aveti de achitat;
- ce declaraţii vor fi depuse paşii ce urmează a fi parcurşi după înfiinţarea SRL-ului.
- etc.
- consultanţă pe toată durata colaborării.
Înfiinţări societăţi
/
SRL-D
Societate cu Raspundere Limitată –Debutant
Înfiinţarea unui SRL-D presupune:
- îndeplinirea criteriilor de eligibilitate conform Ordonanta de urgenta 6/2011 privind stimularea infiinţării şi dezvoltării microîntreprinderilor de către tineri
- să nu detineţi sau să fi deţinut calitatea de acţionar, asociat sau membru al organelor de conducere într-o societate comercială
- obiectul de activitate trebuie să conţină cel mult 5 grupe de activitate prevazute de clasificarea activităţilor din economia naţionala in vigoare (CAEN Rev 2), cu anumite restricţii prevazute de OUG 6/2011
Documente necesare:
- verificarea disponibilităţii şi rezervarea denumirii;
- stabilirea sediului social
- redactarea Actului Constitutiv;
- redactarea unor declaratii pe propria raspundere ca indepliniti conditiile prevazute de lege;
- depunerea documentatiei la Registrul Comertului;
- notificarea in scris cu privire la infiinţarea societătii in vederea luarii in evidenţa la Oficiul Teritorial pentru IMM si Cooperaţie (OTIMMC).
Consultanţă în orice aspect legat de infiinţarea firmei:
- forma juridică;
- capitalul social;
- sediul social;
- alegerea obiectului de activitate;
- redactare şi procesarea documentelor necesare infiinţării SRL-D-ului
- etc.
- consultanţă pe toata durata colaborării.
Înfiinţări societăţi
/
PFA
Persoana fizică autorizată –
dedicată persoanelor care lucrează pe cont propriu.
Înfiinţarea unui PFA presupune:
- copie dupa actul de identitate;
- copie a dovezii de spaţiu pentru sediul profesional;
- contractul de comodat sau contractul de închiriere şi acordul asociaţiei de proprietari;
- certificat de rol fiscal;
- documente care atesta calificarea în domeniul activităţii pe care urmeaza sa o prestaţi;
- completarea formularelor specifice;
Consultanţă în orice aspect legat de infiinţarea firmei:
- informamare cu exactitate a paşilor şi documentelor necesare infiinţării PFA
- verificarea condiţiilor obiectelor de activitate ce urmeaza a fi autorizate
- informamare cu exactitate a paşilor şi documentelor necesare infiinţării PFA
- alegerea codului CAEN în funcţie de obiectul de activitate
- declaraţii ce vor fi depuse
- paşi de urmat după infiinţarea PFA
- etc.
- consultanţă pe toată durata colaborării.
Înfiinţări societăţi
/
Î.I.
Întreprindere economică,
fară personalitate juridica, organizată de un întreprinzator persoană fizica.
Înfiinţarea unui Î.I. presupune:
- verificarea disponibilităţii şi rezervarea denumirii societăţii;
- stabilirea sediului professional;
- imobilele aflate la bloc este necesar acordul asociaţiei de proprietari si al vecinilor atunci când activitatea economică se desfaşoară la sediul profesional;
- alegerea obiectului principal si secundar de activitate;
- depunerea documentatiei la Registrul Comertului;
- ridicarea documentelor.
Documentele necesare înfiinţării:
- carte de identitate / pasaport al titularului;
- documente cu privire la dreptul de proprietate asupra spaţiului – sediul profesional;
- avizul asociaţiei de proprietari si vecini – dupa caz;
- documente care atestă pregatirea sau experientă profesională.
Consultanţă în orice aspect legat de infiinţarea firmei:
- redactarea actelor necesare înfiinţării;
- pregatirea dosarului;
- conceperea si atestarea documentelor;
- completarea formularelor;
- consultanţă pe toata durata colaborării.
CONTACT
